همزمان با ميلاد كوثر،

تجلیل از برگزیدگان قرآنی در کانون آیت الله حائری میبد


یزدفردا "همزمان با ميلاد كوثر از مربيان و حافظان قرآن و برگزيدگان و فعالان طرح مطالعاتي شهيد مطهري در کانون فرهنگی هنری آیت الله حائری میبد تجلیل شد.


در اين مراسم برنامه هايي نظیر اجراي سرود و نمايش، مولودي خواني و مدح حضرت زهرا (س)، برگزاري مسابقه و پخش كليپ هايي به مناسبت فتح خرمشهر و ميلاد حضرت زهرا (س) اجرا شد.


تقدير و اهدای يادبود به بيش از 60 نفر از مربيان و خادمان قرآن شهرستان میبد، تقدير و اعطای گواهي به 15 نفر از قرآن آموزان حافظ 5 جزء اول قرآن و اعطای جوايز به 30 نفر از برگزيدگان و نفرات برتر مسابقه مطالعاتي كتاب جاذبه و دافعه امام علي (ع) از جمله برنامه های این مراسم بود.


همچنین در این مراسم از مربيان طرح تربيت مربي آثار شهيد مطهري و 50 نفر از برگزيدگان دوره های تجوید تجلیل و به انن گواهی نامه اعطا شد.


در پايان اين مراسم نيز از افراد با نام هاي زهرا و فاطمه قرعه كشي و به پنج نفر از آنها هدايايي به رسم يادبود اهدا شد.


گفتنی است، این مراسم به مناسبت ميلاد با سعادت دخت نبي اكرم حضرت فاطمه زهرا(س) و به منظورتجليل از مقام مربيان و حافظان قرآن و نيز تقدير از برگزيدگان و فعالان طرح مطالعاتي شهيد مطهري با همكاري موسسه قرآن و عترت حمزه علي و موسسه قرآن و عترت حضرت معصومه و مركز مطالعاتي –پژوهشي شهيد مطهري شهرستان ميبد در کانون فرهنگی آیت الله حائری میبد برگزار شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا